Top 12 Books for Your Beach Bag

Ιουνίου 07, 2014


Ο Ιούνης μπορεί να μην μας μπήκε όσο ζεστός τον θυμόμασταν άλλες φορές. Αλλά σε λίγο καιρό όλοι θα ετοιμαστούμε για τις καλοκαιρινές μας διακοπές. Δίπλα στις πανέμορφες παραλίες που θα λούζουμε το κορμί μας, θα χαλαρώσουμε επιτέλους από όλο το στρες της καθημερινότητας και του χειμώνα, θα πρέπει να έχουμε και ανάλογα βιβλία. Έτσι παρακάτω θα δούμε τα 12 καλύτερα βιβλία για να πάρετε μαζί σας στην παραλία και να γευτείτε μεταξύ άλλων και ένα καλοκαιρινό διάβασμα! 

Ένα βιβλίο ακριβώς ότι πρέπει για το καλοκαίρι! Με χιούμορ, εύκολο, ευχάριστο, γεμάτο τρυφερότητα, ρομαντικό ανάγνωσμα που θα σας κρατήσει την καλύτερη συντροφιά. 

Ένα απλά όμορφο ανάγνωσμα. Αν ψάχνετε για ένα βιβλίο όπου θα το ρουφήξετε απόλυτα όπως την ομορφιά του ωκεανού, αυτή είναι η καλύτερη επιλογή για εσάς. 

Μαζί με την Άλισον και τον Βίλεμ θα ταξιδέψετε στις πανέμορφες πόλης της Ευρώπης και θα ζήσετε κάθε στιγμή του ονειρεμένου έρωτα τους. Ενώ μέσα από τις περιπέτειες θα μάθουμε και θα βρούμε και εμείς τον δικό μας εαυτό όπως η Άλισον. 

 
Ένα πραγματικά διασκεδαστικό βιβλίο που τα έχει όλα! Ρομαντισμό, Θρίλερ, και αστυνομικά κομμάτια με φοβερή αγωνία. Θα είναι για όλους μια συναρπαστική ανάγνωση, θα σας διασκέδαση ενώ δεν θα θέλετε να το αφήσετε από τα χέρια σας! 

Σίγουρα ένα Καλοκαιρινό βιβλίο! Η ιστορία διαδραματίζεται σε ένα παραθαλάσσιο σπιτάκι  όπου εκεί θα γεννηθεί ένας μεγάλος έρωτας, θα αποκαλυφτούν τα μεγαλύτερα μυστικά και θα σπάσουν καρδιές.... 

Για το συγκεκριμένο βιβλίο έγραψα και στο τελευταίο Wrap-Up μου και όσοι το διαβάσατε θα καταλάβατε πως ήταν από τα βιβλία που μ'άρεσαν πάρα πολύ! Άκρος καλοκαιρινό, γλυκό και νοσταλγικό είναι ακριβώς ότι πρέπει για τις μέρες του καλοκαιριού! 

Μόλις χθες τελείωσα το συγκεκριμένο βιβλίο και πραγματικά ήταν τόσο μα τόσο απολαυστικό! Αν δεν το έχετε διαβάσει ακόμα, πρέπει! Το καλοκαίρι βρίσκετε παντού μέσα στις σελίδες του! Μια ιστορία αγάπης γύρω από ένα οδικό ταξίδι γεμάτο country ήχους... Ακριβώς όπως θα έπρεπε να είναι το καλοκαίρι όλων μας! 

Το βιβλίο αυτό το είχα διαβάσει πέρσι και έγινε κατευθείαν ένα από τα αγαπημένα μου! Ίσως το καλύτερο βιβλίο της Ruthie Know! Ακριβώς ότι πρέπει για αυτήν την εποχή. Και όσο οι άντρες θα παρακολουθούν το Μουντιάλ, εσείς θα μπορείτε να διαβάζετε αυτό εδώ το βιβλίο γεμάτο sexy ποδοσφαιριστές! 

Υπέροχο Βιβλίο! Γλυκό, Τρυφερό αλλά και σέξι προκλητικό! Με χαρακτήρες που δεν μπορείς να μην λατρέψεις και που μέσα από την ιστορία τους η συγγραφέας περνάει πολλά μηνύματα! 

Ένα από τα αγαπημένα μου by Far στο είδος βιβλία! Απόλυτα Ρομαντικό και παθιασμένο που δεν μένει μόνο εκεί όμως, αλλά υπόθεση του έχει φοβερή αγωνία και μυστήριο! Η τελευταίες σελίδες θα σας κόψουν την ανάσα... 

Να πω την αλήθεια δεν έχω διαβάσω το συγκεκριμένο βιβλίο του Nichlolas Sparks αλλά αφού απευθύνομαι σε ελληνικό κοινό είπα να βάλω αυτό που έχει εκδοθεί τώρα στα Ελληνικά! Έχω διαβάσει πάρα πολλά βιβλία του Sparks και πραγματικά δεν έχω απογοητευτεί από κανένα. Είναι όλα τόσο όμορφα ρομαντικά, τόσο λυρικά γραμμένα και με μια μελαγχολική τρυφερή ατμόσφαιρα ακριβώς ότι πρέπει για το καλοκαίρι! 

Αγαπημένη σειρά! Όσοι δεν την έχετε διαβάσει ακόμα ήρθε η στιγμή να το κάνετε! Το ένα βιβλίο είναι καλύτερο από το επόμενο ενώ τα κεντρικά ζευγάρια είναι από τα αγαπημένα μου! Γεμάτα χημεία & έξυπνο story. 
  • Ελπίζω να σας άρεσαν οι προτάσεις! Να έχετε μια όμορφη μέρα! 











You Might Also Like

6 σχόλια

  1. Για ακόμη μια φορά πάρα πολύ ωραίο θέμα! (h)
    Έχω παραγγείλει τα Στα Βαθιά της Abbi Glines & Το μυστικό της Έλα και του Μίσα
    Ελπίζω να είναι ωραία! Φαίνονται ότι πρέπει για την εποχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ φίλε ανώνυμε! :)
      Νομίζω θα σ'αρέσουν πολύ! Διασκέδασα πραγματικά διαβάζοντας τα συγκεκριμένα βιβλία! Είναι ότι πρέπει για αυτές τις ηλιόλουστες μέρες που μας κάνει ο φετινός Ιούνης......

      Διαγραφή
  2. Τι όμορφα βιβλία! Θέλω τόσο πολύ να διαβάσω το Anna and the French Kiss κ δεν το βρίσκω πουθενά!!:/ Ποιό μου προτείνεις να βάλω προτεραιότητα..? Εγώ λέω το Just One Day ^_^ (Αν και το Open Road Summer μου κίνησε το ενδιαφέρον.) Πολύ ωραίο θέμα πάντως, σκεφτόμουν και 'γω να γράψω κάποιο παρόμοιο! Με έχει πιάσει καλοκαίρι κ μου έδωσες κίνητρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το Anna and the French Kiss αξίζει πραγματικά όπως και το Lola and the Boy Next Door! Εγώ το πρώτο το είχα βρει στα Public αλλά έχει πολύ καιρό! Ρώτα όμως μπορεί να υπάρχει....
    Το Open Road Summer μ'άρεσε τρελά! Με έκανε πάρα πολλές φορές να χαμογελάσω σαν χαζή αυτό το βιβλίο, θα στο πρότεινα ανεπιφύλαχτα! Το Just One Day είναι πολύ καλό! Όχι το αγαπημένο μου αλλά ότι πρέπει για το καλοκαίρι! Η πλευρά του Βίλεμ είναι ακόμη πιο ενδιαφέρουσα! Πολύ καλό και μικρούλη είναι και το Fallen Too Far! Να κάνεις είναι πολύ καλό θέμα! Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε και τις δικές σου προτάσεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραίο θέμα Ελενάκι! Μου κίνησες το ενδιαφέρον!! (o)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ολγάκι μου! Ετοιμάσου να διαβάσεις κάποια από αυτά το καλοκαίρι! :)

      Διαγραφή

Popular Posts