Πρεμιερες Οκτωβριου +Trailers

Σεπτεμβρίου 30, 2014


  • Ο Οκτώβριος πλησιάζει. Και ακόμη περισσότερες πρεμιέρες έρχονται στην οθόνη μας!


The Vampire Diaries - Πρεμιέρα 2/10

Reign - Πρεμιέρα 2/10
                         

Homeland - Πρεμιέρα 5/10
                         

The Originals - Πρεμιέρα 6/10
                     

Supernatural - Πρεμιέρα 7/10
                        

Arrow - Πρεμιέρα 8/10
                     

American Horror Story - Πρεμιέρα 8/10
                     

The Walking Dead - Πρεμιέρα 12/10
                      

The 100 - Πρεμιέρα 22/10
                      

NEW SERIES: 

Stalker (CBS) - Πρεμιέρα 1/10

Gracepoint (Fox) - Πρεμιέρα 2/10


A to Z (NBC) - Πρεμιέρα 2/10

Βad Judge (FOX) - Πρεμιέρα 2/10


Μulaney (FOX) - Πρεμιέρα 5/10

The Flash (The Cw) - Πρεμιέρα 7/10

Jane The Virgin (The Cw) - Πρεμιέρα 13/10

Marry Me (NBC) - Πρεμιέρα 14/10

 The Affair (Showtime) - Πρεμιέρα 19/10

Constantine (nbc) - Πρεμιέρα 24/10

Τhe Μccarthys (CBS) - Πρεμιέρα 30/10





You Might Also Like

7 σχόλια

  1. Τι προτείνεις από τις καινούριες σειρές? Από παλιές θα δω σίγουρα Originals και Arrow^_^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από κωμωδίες καμιά δεν μου τράβηξε το ενδιαφέρον ίσως λίγο το A to Z! Αφού βλέπεις και το Arrow θα πω σίγουρα The Flash! Το Stalker είναι αστυνομικό ψυχολογικό θρίλερ και στο CBS αν το δουλέψουν σωστά μπορούν να κάνουν παπάδες. Ωραίο σίγουρα θα είναι το Gracepoint σου προτείνω να δεις καλύτερα όμως το Original Βρετανικό (Broadchurch) αυτό θα είναι ακριβώς το ίδιο απλώς ο Tennant έχει Αμερικάνικη προφορά και άλλη συνέταιρο. Θα δω από τα περισσότερα τον Πιλότο και θα γράψω γνώμη! ;)

      Διαγραφή
    2. Αααα το έχω ακούσει το Broadchurch! Ήταν από τα μεγάλα χαρτιά του BBC, καλύτερα να δω αυτό τότε, παρά το Gracepoint! Εννοείται θα βλέπω Flash <3 Το Stalker να σου πω κι εμένα μου είχε κινήσει το ενδιαφέρον κ το trailer του σε αφήνει με κομμένη ανάσα! Βασικά αυτά ακριβώς που μου είπες είχα κι εγώ στο μυαλό μου ;) Αν δεις κ κάποιον άλλο πιλότο που να αξίζει πες μου, γιατί εγώ δεν παίζει να προλάβω. Κάνω marathon το Gilmore Girls από το καλοκαίρι:p

      Διαγραφή
    3. Χαίρομαι που συμφωνούμε και έχουμε τα ίδια γούστα!
      Οο Ναι θα σου πω :D Είδη ετοιμάζω ένα τέτοιο θέμα!
      Gilmore Girls τι μου θύμισες τώρα!!! Αγαπημένο!

      Διαγραφή
    4. A ωραία, θα το διαβάσω!! :D Ναι με έχει πιάσει nostalgia, σκέψου κατέβασα να δω και το Pushing Daisies.... ^_^

      Διαγραφή
  2. Ανυπομονώ για Supernatural!!!!!!!!!!! Από καινούριες μάλλον μόνο το The Flash θα δω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι σίγουρη όπως όλοι οι Φανς! :D
      Το Flash πιστεύω θα είναι στα επίπεδα Arrow!

      Διαγραφή

Popular Posts