July Favorites

Αυγούστου 04, 2015


Books: Αγαπημένο μου βιβλίο για αυτό το μήνα ήταν το τέλος της πολυαγαπημένης σειράς The Mortal Instruments: City of Heavenly Fire της Cassandra Clare. Για πιο αναλυτικά κοιτάξτε εδώ!

Food: Δοκίμασα τα πιο νόστιμα μπισκοτάκια στην ζωή μου! Με φράουλα και κρέμα αμυγδάλου! 


Music: Είπα να είμαι μέσα στο πνεύμα του καλοκαιριού άρα τι καλύτερο από το walk the moon - shut up and dance

Interesting Video: Της Riley Marie το All About Audiobooks! Μπορεί να μην είμαι μεγάλη φαν αυτού του είδους ακουστικής ανάγνωσης αλλά σίγουρα όση ενδιαφέρεστε θα το βρείτε εξαιρετικά ενδιαφέρον. 

Discovering: Βλέπω τον τελευταίο χρόνο όλο και περισσότερα ελληνικά κανάλια στο youtube χαίρομαι που η ελληνική κοινότητα διευρύνεται. Έτσι αποφάσισα κάθε φορά να σας παρουσιάζω και ένα από τα πιο ενδιαφέροντα. Πρώτο για αυτό τον μήνα το κανάλι της Seniora Elis. Μια νεαρή μαθήτρια λυκείου γεμάτη δημιουργικότητα και μεράκι. 

Movies: Είδα τρεις ταινίες μέσα σε αυτόν τον μήνα το It Follows που δυστυχώς με απογοήτευσε. To Only Lovers Left Alive που το λάτρεψα εξαιρετική ταινία σίγουρα η αγαπημένη μου από τις τρεις. Και τέλος το The Longest Ride από τις καλές ρομαντικές ταινίες του Nicholas Sparks. 


Booktuber: Ανακάλυψα δύο καινούρια σχετικά κανάλια το penguininabluebox της Jana από την Γερμανία και το Let'sGetLostIn Words της Taylor που κατάγεται από την Σκωτία και ζει στον Καναδά




You Might Also Like

2 σχόλια

Popular Posts